Functie
Voor dit toonaangevende proffesionele schoonmaakfirma zoeken wij een ploegbaas cleanrooms. Dit betreft een gloednieuwe pand van een wereldbekende farmaceutica bedrijf.
Jouw verantwoordelijkheden :
Dit is een type schoonmaakfunctie waar het zeer belangrijk is om volgens voorgeschreven procedures te werken. Dit zijn kritische ruimtes (cleanrooms) waar innovatie
ve technieken worden ingezet en onderzoeken worden gedaan om mensenlevens te redden.
Als teamleader speel jij dus een cruciale , belanrgijke rol om een hygische werkomgeving te garanderen en deze te laten naleven binnen jouw team.
Operationele verantwoordelijkheden :
Steriele ruimtes volgens procedure desinfecteren en poetsen.
het naleven van ruimtes waar strikte werkkledij en beschermingsmiddelen vereist zijn
plaatsen van bestellingen ( schoonmaakproducten en materialen)
Voorraad beheer van deze materialen en proucten
Leidinggevende verantwoordelijkheden :
Opleiden van (nieuwe) medewerkers
aansturen van medewerkers
eerste aanspreekpunt zijn voor klanten
personeelsplanningen opmaak
controle van gewerkte uren
solliciteren met cv via
: info@opus.be
snelle beslisser ?
stuur ons dan gerust een appje op het nr 0470 48 57 21
Jouw profiel
Dit is een type functie waar het zeer belangrijk is dat het bedrijf op u kan rekenen en vertrouwen.
-
Ervaring in de schoonmaaksector
-
Je spreekt, leest en begrijpt de Nederlandse taal goed (strikte schrftelijke procedures)
-
Het naleven van strike procedures en regels is voor jou vanzelfsprekend
-
Omkleedprocedures en beschermingsmidelen hanteren bij de vereiste ruimtes en hier geen problemen mee hebben.
-
In bezit zijn van eigen vervoer
-
Personeel opleiden in procedures, technieken, werkmethodes, gebruik van materieel en toepassing van de voorschriften
-
Schoonmaakwerkzaamheden plannen en coördineren
-
De activiteiten en het administratieve beheer van het personeel opvolgen en controleren
-
Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
-
De schoonmaakprestaties ter plaatse controleren (kwaliteit, tijdschema, verslagen,…)
De klachten verzamelen
-
Een lastenboek voor de schoonmaakwerkzaamheden opmaken
De controlecriteria bepalen (tevredenheid, beoordeling van de prestaties, ...)
-
Procedures, kwaliteitsvoorschriften en methodes uitwerken en verder ontwikkelen (schoonmaak, hygiëne, veiligheid, ...)
-
Offertes opstellen
Prestaties volgens de behoeften van de klant in een contract vastleggen (schoonmaak, netheid, verwante diensten, ...)
-
De prestaties, het contract, het aantal werkuren, ... a.d.h.v. de eigenschappen van de plaats vaststellen
De klant adviseren
-
Schoonmaakprestaties op verschillende locaties superviseren
-
Opvolg- en activiteitengegevens registreren
De informatie doorgeven aan de betrokken dienst
-
Problemen vaststellen (incidenten, kwaliteit, ...)
Preventieve, corrigerende acties instellen of aanbevelen (organisatie, middelen, methodes, ...)
-
De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
Bestellingen plaatsen
Aanbod
-
Werken voor een fiancieel gezond bedrijf met doorgroeimogelijkheden !
-
zeer mooie verloning met aantrekkelijke premies
-
uurrooster : maandag t/m vrijdag van 22 uur tot 06 uur.
-
onder de vleugels van een aangename, toegangelijke pandverantwoordelijke
-
snelle sollicitatieprocedure
-
snelle opstart
Solliciteren
Sara Gielen
0479 03 04 60
info@opusgroup.be